Doprava doručení

Pro standardní doručování balíkového zboží využíváme služeb společností PPL a DHL. Zboží je po ČR doručeno zpravidla do 1-2 dnů od předání zásilky do přepravy.

  • Oblast doručení: celá ČR, Slovensko, Polsko, Německo, Rakousko a další země EU
  • Dny doručení: pracovní dny
  • Doba doručení: 1-2 dny v ČR, zahraničí 2-3 dny
  • Rozmezí doručení: 8:00 - 17:00

V případě dodání na soukromou adresu Vás bude doručující řidič kontaktovat telefonicky nejpozději 2 hodiny před doručením zásilky, nejdříve v 7:30. V případě neúspěšného pokusu o doručení provede řidič následující den druhý pokus. Výběr hodiny dodání není bohužel možný.

 

Doprava po ČR

Přeprava objednávek do 30 kg včetně LED, LCD televizí do úhlopříčky 46" [PPL, DHL]

Typ službyCena bez DPHCena s DPH
Doručení při platbě předem107 Kč129 Kč
Doručení při platbě dobírkou156 Kč189 Kč

 

Přeprava objednávek nad 30 kg nebo nadrozměrných zásilek včetně televizí s úhlopříčkou nad 46" [DHL]

vyjma produktů z kategorie "Velké zboží"

Typ službyCena bez DPHCena s DPH
Doručení při platbě předem329 Kč399 Kč
Doručení při platbě dobírkou379 Kč459 Kč

*V případě objednávky TV nad 43“, velkých digestoří a běžeckých pásů na dobírku není bohužel možné platit u dopravce kartou, platba je možná pouze v hotovosti.

Přeprava celo-paletových zásilek  [DHL/TOPTRANS]

Typ službyCena bez DPHCena s DPH
Doručení při platbě předem 825 Kč999 Kč
EXTRA velké1238 Kč1499 Kč

*V případě objednávky velkých běžeckých pásů, saun, vířivek, pergol atd. není bohužel možné platit dobírkou, ale pouze platby předem


Doručení za první uzamykatelné dveře

Zboží je doručeno řidičem na Vaší adresu a umístěno za první uzamykatelné dveře. Nedovolují-li rozměry zásilky doručit zboží za první uzamykatelné dveře, nebo je-li před dvěřmi překážka (schody apod.) je považováno za místo předání před prvními uzamykatelnými dveřmi.

AKCE – U vybraných kategorií produktů při objednávce nad 2000 Kč doprava zdarma!

 

Odvoz starého spotřebiče

Zpětný odběr starého elektrospotřebiče z místa doručení Vaší objednávky je ZDARMA, doprava je však zpoplatněna částkou 399 Kč.

Při doručení řidič odveze Váš vysloužilý (odpojený a vyčištěný) spotřebič, který kategoricky odpovídá nově zakoupenému zboží (režim 1:1).

 

Osobní odběr

Veškeré naše zboží je možné vyzvednout na naší prodejně Ovčárecká 312, 280 02 Kolín.

 

Doprava na Slovensko, Německo a Polsko

Přeprava objednávek do 30 kg včetně LED, LCD televizí do úhlopříčky 46" [PPL/DHL]

Typ službyCena bez DPHCena s DPH
Doručení při platbě předem - PPL (2-3dny)4,95 €5,99 €

  

Přepravy velkých elektrospotřebičů a nadrozměrých zásilek [DHL]

Typ službyCena bez DPHCena s DPH
Doručení při platbě předem - DHL (2-3dny)33.05 €39.99 €

 

Bližší informace ohledně stavu a termínu dodání

PPL

  • Zásilku můžete sledovat na: Webových stránkách dopravce www.ppl.cz
  • Informační linka přepravce: 225 331 500

DHL

  • Zásilku můžete sledovat na: Webových stránkách dopravce /www.dhl.com/
  • Informační linka přepravce: 220 300 111

Zvláštní dodací podmínky

V případě nestandardního požadavku zákazníka je smluvní cena dohodnuta s vedením firmy.

 

Převzetí a reklamace

Nezapomeňte si obsah zásilky bez zbytečného odkladu, nejpozději do následujícího dne po převzetí zkontrolovat. Pozdě nahlášené poškození nebo nesrovnalosti není možné uznat. Poškozené zboží pak již není možné vrátit do 14-ti dnů dle zákona!!!

V případě poškození, nebo nesrovnalostí postupujte následovně:

Poškození obalu zásilky:
V případě poškození obalu nebo přelepení balíku páskou dopravce, doporučujeme ihned při převzetí balíku (za účasti zástupce přepravní společnosti) obsah zásilky důkladně zkontrolovat, a s řidičem přepravní služby na místě sepsat "Zápis o škodě", který musí obsahovat číslo balíku, číslo dodacího listu/faktury, místo poškození obalu, a pokud je viditelně poškozeno i zboží, tak a kód a počet poškozeného zboží. Rovněž pořiďte na místě fotodokumentaci poškozeného obalu a do zápisu učiňte výhradu – „poškozený obal“.  Zásilku nepřebírejte, pokud slyšíte, že v zásilce je zřejmě něco poškozeno – např. sypání střepů, rachot úlomků spotřebiče. Pozor pak dejte zejména na popraskané polystyreny, zmačkané rohy obalů apod. Zápis o škodě nám obratem zašlete emailem na podpora@scorpion-elektro.com nebo poštou na adresu Scorpion-Elektro.com, Ovčárecká 312, 280 02 Kolín.

Zásilka obsahuje poškozené zboží (bez poškozeného obalu):
V případě, že poškození zboží zjistíte až po jeho rozbalení, je nutné nám tuto informaci sdělit ihned, nejpozději však do 2 dnů od data převzetí balíku. Pokud nám nahlásíte poškození zboží později, nebude na tyto reklamace brán zřetel z důvodu,  že taková poškození zásilek můžeme uplatňovat u dopravce pouze do 2 dnů od jejich doručení (převzetí Vaší osobou). Poškození nám obratem nahlaste na telefonní číslo: +420 722 942 940, a následně  emailem na podpora@scorpion-elektro.com. Při nahlášení uveďte číslo dodacího listu nebo faktury, kódu a počtu poškozeného zboží  a číslo zásilky, včetně fotodokumentace poškozeného zboží. Se zásilkou nesmí být manipulováno a musí se zachovat veškerý obalový materiál včetně štítku křehké a štítku s adresou. Dopravce zásilku sám vyzvedne.

Zásilka není kompletní  (bez poškozeného obalu):
V případě, že po otevření zásilky zjistíte, že je zásilka nekompletní, je nutné nám tuto skutečnost sdělit nejpozději do 3 dnů od data převzetí zásilky, a to tel. čísle +420 722 942 940, nebo emailem na podpora@scorpion-elektro.com. Při nahlášení prosím uveďte číslo dodacího listu nebo faktury, kódu a počtu chybějícího zboží  a číslo zásilky. Obsah zboží v zásilce pak ověříme dle našich interních záznamů, zejména fotodokumentace.

Pokud jste zjistili poškození zásilky až po jejím převzetí, tak nás neváhejte kontaktovat.

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website