Tento eshop používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.

Více informací
Přijmout všechny cookies Personalizovat
Přijmout zvolené cookies

Co je Pojištění náhodného poškození?

Zakoupením Pojištění náhodného poškození na 12 nebo 24 měsíců si doplníte zákonnou záruku, kterou Vám k zakoupenému výrobku automaticky poskytuje výrobce. Pomáhá předejít neočekávaným výdajům spojeným s poškozením nového výrobku. Platnost začíná dnem sjednání služby.

Pojištění náhodného poškození je určeno pouze fyzickým osobám nejednajících v rámci své podnikatelské činnosti (nákup zboží bez IČ).

V jakých případech se na ni mohu spolehnout?

v případě poškození výrobku, mimo jiné:

  • následkem nárazu či pádu, například při pádu přístroje (notebook, fotoaparát) ze stolu
  • vzniklé působením vlhkosti či vody, například při polití tabletu kávou
  • způsobené úderem blesku či přepětím v síti

v případě odcizení výrobku v důsledku loupeže nebo vloupání.

Co dělat v případě, že se přístroj rozbije?

Allianz

V případě, že se v průběhu platnosti Pojištění náhodného poškození objeví závada na přístroji, připravte si číslo smlouvy a kontaktujte zákaznickou linku Allianz na telefonu 283 002 868.

Pracovníci linky si ověří platnost smlouvy, vezmou si od Vás Vaše kontaktní údaje, dále informace o výrobku a charakteru jeho závady.

Zakázku poté předají příslušnému servisnímu partnerovi, který Vás maximálně do 2 pracovních dnů kontaktuje a domluví se s Vámi na způsobu a termínu opravy.

V případě neopravitelnosti nebo nerentability opravy Vám buď poskytneme nový přístroj srovnatelných parametrů, včetně jeho dopravy na Vaši adresu nebo zpět vyplatíme časovou cenu zboží. V případě odcizení výrobku v důsledku loupeže nebo vloupání Vám vyplatíme časovou cenu zboží.

Budu muset něco platit?

Pojišťovna hradí práci opraváře, náhradní díly a dopravu zpět k Vám domů. Vy zaplatíte pouze poštovné za odeslání přístroje do servisu a poté nízkou spoluúčast.

Reklamace a vrácení zboží

Budete-li zboží vracet v zákonné 14-ti denní lhůtě, bude Vám vrácena i celá částka za Pojištění náhodného poškození. V případě, že dojde k neopravitelné vadě v zákonné záruce, bude Vám vráceno nespotřebované pojistné.

Co je to časová cena zboží?

Časová cena zohledňuje opotřebení zboží z hlediska času a vypočítá se jako kupní cena snížená o amortizaci a spoluúčast.

Jak Pojištění náhodného poškození získat?

Vyberte si zboží a v košíku zaškrtněte políčko Pojištění náhodného poškození „+12 měsíců“ nebo „+24 měsíců“.

U každého výrobku, ke kterému si můžete Pojištění náhodného poškození sjednat, uvidíte vždy přesnou částku za pojištění.

Po uhrazení kupní ceny včetně pojistného a převzetí objednaného zboží obdržíte na e-mail jako potvrzení Certifikát o pojištění náhodného poškození.

Více informací o Pojištění náhodného poškození a odcizení (PNPO) naleznete zde

Změnit nastavení cookies